Rastaman vibration?

Idag har varit en chillig dag, på ett bra sätt. Inte på ett segt sätt!

Har hunnit med att lira lite akustiska trummor- tjeeeena vad jag saknar det i Villan! Hämtat ut mitt leg. där jag ser ut som en direktimport från Backstreet Boys, haha! Bild kanske kommer om nån skaffar en fet kamera till mig?! med mera med mera med mera.
Har även träffat Linnea som var på genomresa genom Norrköping, och Viktor, vilket var länge sedan. Köpte bland annat en snow-kickboard! Denna tänkte jag bli världsbäst på imorgon, för idag så sög jag och Viktor faktiskt med den. haha.. Alltså, backen utanför ÖB och Himpan is the place to be, stället att hänga, top noche-haket, Backen med stort B osv!

Rubriken har för övrigt inget med inlägget att göra, det var bara en cool sak att skriva. Vill du oxå vara cool så ska du svara, Ja!

En grym upptäckt/experiment: Om någon idiot (typ jag) har glömt en läskflaska på balkongen/utomhus av något slag så att den frysit, och man vill tina upp den snabbt för att kunna dricka så:
  1. Det funkar utmärkt att mikra den, kolsyran försvinner faktiskt inte, konstigt nog!
  2. Att spola varmvatten mot funkar bra i början, men snabbt så försvinner kolsyran, så det är ingen bra ide!
  3. Om man ändå spolar varmvatten emot så är det inte smart att lägga flaskan i en bunke med varmvatten, för vatten blir snabbare kallt än läsken i flaskas tinas upp.
  4. Använd den mest maxade funktionen på micron som finns, det funkar faktiskt bättre!
  5. Skaffa dig ett liv om du har haft tid att läsa detta, för det är faktiskt inte så intressant.. .. SKOJA, det är vääärt!
Jag och Viktor, under en goo tid i livet! 2005

Kommentarer
Postat av: Positive!

Så nice!

Haile Selassie I

2010-01-12 @ 22:39:52
Postat av: Alexdensnygga

Hahahah gillar din nya blogg!

Det krävs myyyyycket mer energi för att smälta is än att kyla ner vatten, såruvet

2010-01-13 @ 00:51:46
URL: http://nallexander.blogg.se/
Postat av: Hanna da mään

Du är cool!

2010-01-14 @ 22:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0