packning och fri vilja!

Denna dag spenderades till stor del med att planera och packa. Drar till O-hamn imorgon, för att dumpa lite grejer, innan det dras vidare till Lund för att chiiilla! Tur att jag har skaffat Visa-kort, så att valutan även funkar i Skåne :)
Totalt oviktig information om värda saker att packa:
  • Gamla gympaskor (köpte i 7:an lr nåt, men i min mogna vuxna ålder så står storlekarna ofta still)
  • Honung: tjock nice med honungsvatten
  • Nazist/IIWW-dvds gånger 6 st! Någon som peppar? :D
Sista delen av dagen spenderades med Alex, http://www.nallexander.blogg.se (totalt opartisk SMYGREKLAM), med fifa 03, Gamecube (LIVET?), och gura (smörigt?).

ROLIGARE LÄSNING NEDANFÖR:

Men för er som nu sitter och tänker, boooring blogg, var kommer Nattes underbara funderingar och kloka tankar om livet i allmänhet eller andra djupa och seriösa frågor! Joo, här kommere!
Såhär: Den fria viljan?! Den är omdiskuterad i alla kulturer, religioner och livsstilar, på olika sätt. Den är svaret på Teodicéproblemet, Runar Söögards kläder och Lill-Babs frisyr. Den är nödvändig för den fria individen och samhällsmedborgaren, men är den inte lite överskattad? Kärlek, det upptar mycket av vår tid, och de flesta har tankar, funderingar och självupplevda erfarenheter. Men tänk så många det har sårat! Varför kan inte bara någon bestämma vilka som passar bäst ihop/bäst potential att leva med varandra. Joo, det kallas bortgifte, tänk så många problem man slipper:
  • "Jag tycker inte om honom"
  • "Får jag inte bestämma själv?"
  • "Det finns ingen kärlek emellan oss" osv.
Svaret på allt detta: skitsamma, det är så det ska vara! Ingen blir ensam, behöver känna sig sviken, sårad, svartsjuk, avundsjuk eller på ett eller annat sätt fundera över livskamrat och relationer. Ultimat lösning va, om bara någon skulle bestämma allt! Ta mig seriöst om du vill :)

Kommentarer
Postat av: adamD

WWII-filmer är ju bästa genren! Packar du Pianisten? La vita e bella är ett måste också.

Har tänkt på det praktiska med bortgifte under hösten faktiskt, bortsett från att det är ganska fel så är det inte helt fel! Ta mig seriöst om du vill ;)

2010-01-14 @ 22:59:58
Postat av: Hihi

Du kan ju ta dig nånstans.. PUSS!

2010-01-15 @ 00:48:55
Postat av: Olivia

Haha, natanael .. Du är bara för rolig! Men hallå, vad gör du nu för tiden? Du pluggade bibelkunskap eller liknande vad?



När är du i stan igen? Det vore kul om vi kunde ses och catch up :)



Puss och kram!

2010-01-15 @ 02:29:13
URL: http://oliviahallberhsjostrand.blogg.se/
Postat av: Natanael

hhaha, david, ddet är mest hitler-filmer, eller bara. fick av brushan min! aa, bortgifte är fet praktiskt. bortgifte åt folket! :)



suuuug, hanna. puss!"



olivia: aa, det stämmer! klart det vore kul att träffas! är inte i stan så ofta, men hör av mig nästa gång! :D vad gör du nuförtiden då? :)

2010-01-15 @ 22:10:03
URL: http://natanaels.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, sämst.

hur är lund? jag ska ju flytta dit hade jag tänkt...höhö

2010-01-17 @ 01:37:35
URL: http://johannalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0