Mitt liv just nu!

Jag kände att den rubriken är väl rätt go och intressant på en ny blogg sådär ;)
  • Jag heter Natanael Sällqvist, är snart 20 (om 12 dagar) och kommer ursprungligen från Norrköping.
  • Just nu bor jag i Oskarshamn och pluggar på folkhögskolan Blå Kust. Detta är en Team och Lärjungaskola, vilket jag trivs otroligt bra med!! Kollektivt boende är liiivet!
  • Jag är för närvarande singel och långt ifrån desperat.
  • Intressen har alltid varit främst människor och en hel del musik. Men på senare år har det även vuxit till sport, och även nu en del teologi. (nu när jag skrev det kändes det oerhört smalt, men man måste ju plocka lite!)
Jag vet att jag är grym på det mesta, men ödmjuk också. Jag tror faktiskt jag ska skriva en bok med titeln "de 3 ödmjukaste männen i världen, och hur jag träffade de 2 andra." Men jag tror nog att jag är lite för ödmjuk för att skriva den!

Förresten: är ju gripping shiet 2010 nu! Fattar ni att de är första gången i min generations livstid som det inte känns naturligt att säga årtalet med bara två siffror!
Typ: jag är född '90. Tjock nice, eller: kommer du ihåg mästerksapet '07? Tjock nice!
Men nu liksom, det är år '10, lol? det kändes helt missbildat i munnen att säga det!
I alla fall, nyårslöften har jag två:
  1. Börja äta snabbare, när det behövs (det är gött, för det kan behövas har jag märkt. En korv på 1,5 h är nog rekordet, haha!) MANLIGT!
  2. Att aldrig gå och lägga sig på dåligt humör! Erkänn, det låter bögigt? Fast det är ju gripande värt! Några kidz och jag kom på tanken på nyårsnatten, och det är ju fett med smart.

Detta är lite om mig alltså! Bilden nedan är nog så som jag skulle vilja se ut! Med dreads också kanske?! Men jag är nog lite för feg och samhällsvan för att palla!
en bild jag uppenbarligen är stolt över!

Kommentarer
Postat av: johanna

- Jag är för närvarande singel och väldigt desperat.



Nävars, vad roligt att du faktiskt startade en blogg! Kul på riktigt ju! kramsikramsi

2010-01-07 @ 14:34:55
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: Jessie

Självklart dreads, vad tvekar du om? Killar med dreads är bara så snyggt!

2010-01-07 @ 18:04:41
Postat av: Ebba din överman

Gryyyymt med kollektiv! Det passar din karaktär Natte! :D btw (lite skvaller om observationer jag gjort) såg ditt vad jag nu förstår ex med en annan pojke på stan. Jag blev fundersam men nu vet jag att allt står rätt till. Uppdatera ofta.

2010-01-07 @ 21:13:13
URL: http://claesgitarr.blogg.se/paradebba
Postat av: Natanael

Tack Johanna! Grymt! när kommer ditt fina mail?! ;)



Jessie: Jag, vet du tycker jag är heeet har vi ju kommit fram till :D



Ebba: aa, jag vet, kollektiv är livet! Vad gör du nu eg. i livet? Japp, så är det, det är helt ok. jag går oxå med andra killar på stan ;)

2010-01-08 @ 09:47:15
URL: http://natanael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0