Gamla vänner och lite skit!

Tssap denna veckra morgon?

För närvarande befinner jag mig i en lägenhet hos min mycket gamla vän Anna! Är det inte tjockt gött när man får chansen att träffa någon som för länge sedan betydde väldigt mycket för en. Även om allt runtom har förändrats så är bilden och de goda minnena som fanns fortfarande kvar, och det är svårt att ändra på. Det är en härlig känsla!

Igår gick jag förresten på stan med en liten kompis och nynnade för oss själva. Och tillsammans märkte vi att våran gemensamma sångnivå höjdes och förbättrades i takt med att våra ben tröttades ut av all gång. Trots att min kompis inte trodde han kunde så gick det (jag visste redan från början att jag var GRYM!). Då slog mig tanken: Tror man att man kan, så kan man. Men även om man verkligen inte kan så kommer man iaf inte att märka att man misslyckas. Dvs. Tror man att man kan så kommer man inte bli besviken på sig själv. Nice!

Omröstning: hur många tycker att det ok att göra en proffessionell cover på en nyutgiven sång? (tänker främst på Darin-Viva la Vida som ständigt matas i radio i varenda butik runtom i vårt avlånga land, och på varje gripande arbetsplats man kommer!)

Dagens outfit: svarta badbyxor från MQ, totalt inne! Kalsonger under, märke Gant! Volleyboll som accessoar från något annat dyrt..

(Detta är en fett gammal bild på mig från Annas arkiv! Från '06 eller nåt!)


Kommentarer
Postat av: Ammi

Så kul att läsa lite av dina tankar, kan sakna dig ibland! Kram

2010-01-08 @ 10:52:30
Postat av: Eka!

Det är inte okej! Den måste få leva sitt eget liv först ;p

2010-01-09 @ 02:40:42
URL: http://ekaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0