Ett vuxet liv!

Jag sitter här med både arbetsförmedlingen och studera.nu öppet, samt mitt nya bankkort i handen. Börjar man bli vuxen eller?
På tal om mitt Visa- kort så står det såhär i instruktionen: "fungerar i hela världen, med ditt nya Visa Bankkort har du alltid den rätta valutan med dig". Det är ju underbart, vilken timing, jag ska nämligen till Skåne snart!
Förresten, det känns lite som facebook-statusen och bloggen börjar konkurrera?! Tänkte såhär imorse, Oj, det jag gör nu är kul, det skulle jag kunna skriva på bloggen 8kommer inte ihåg vad det var nu), men sen blev det facebook-statusen istället (tror jag?!). Livet är hårt som vuxen!
Och på tal om ingenting så har jag blivit grym på  snow-kickboard idag! (vet inte vad det heter egentligen) Så fett med coolt!
Men nu över till något mycket tråkigare, anledningen till att jag besvärade mig att skriva ett blogginlägg idag igen:
Alla borde ber, eller på annat sätt tänka på invånarna i Haiti idag! Det är i princip tjänstefel i medmänsklighet att inte göra det! http://www.svd.se/nyheter/utrikes/lakare-utan-granser-laget-ar-akut-och-katastrofalt_4083407.svd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0