2009-review!

Detta är ett litet urval av de minnen jag har från året, utan att nämna inblandade vänner som förgyllde nedanstående punkter!  Det är gött att kunna minnas!
  • Dolphins, eller sport överhuvudtaget! Detta är definitivt mest dominerat av basket för min del :)
  • Jubal och Bob Marley memorial concert. Uppstarten av reggaebandet och konserten på Bob Marley minneskonserten
  • Studenten- Tjena vilka minnen. Helt galet kul!
  • Festivaler och konserter: Peace and love, Frizon, Sthlm Jazz osv osv. Bästa konserter i år måste nog ha varit Muse, så sjukligt bra band live alltså! Underoath är i närheten, men att se dem live iår igen bli nog bättre vågar jag hoppas!
  • Massa jobb- manligt!
  • Blå Kust. Detta förtjänar en helt egen avdelning eftersom det upptaget i princip halva året! Däribland Finland, Teamresor, uppstart, Shalom, Villan, Oskarshamn och allt vad det innebär. Fett med gött!
Detta är några av dem som förgyllde gymnasiet. Bilden tagen på utspringsdagen!
Massvis med konserter osv, här är Johnossi live, sjukt bra!!
Är man cool så är man!
Detta är en stor del av det team jag ingick i i Oskesamh! Det är gött! :D

Kommentarer
Postat av: Moa :)

nu hoppas jag på att ni kommer hit snart igen ! :D

när jag ser bilden blir jag alldeles jätteglad :D



hade bra !

2010-01-16 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0