Vemdalen och Nkpg!

Sitter just nu hemma hos Micaela Bengtsson, (som är himla underbar, och givetvis med på bilden nedan).
Efter Vemdalen-trippen, då jag blev gudomlig på skidor(!), så åkte jag och Hanna hem till Norrköping! Hanna är för övigt oxå sjukt underbar, till och med underbarare än Miccis;), HAHA! Det har vart nicea dagar, och imorgon bär det av till O-hamn.

Bara för att göra min blogg lite intressant igen så kommer här punktlistan! Topplista i Vemdalen:

  • 1: Viktor vurpa, sjukaste roligaste någonsin! Killen råkar åka några meter ner för svarta backen, i hög fart, innan han kommer på att det är för svårt, och girar tvärt åt höger. Men eftersom han är nob och varken kan/kunde svänga eler bromsa så riktas hans kraft rätt in i staketet. Staketet kommer aldrig att återfå den fina fina vita massan, efter Viktors nicea avtryck med utsträckta armar. Som grädde på moset så åkte skidorna av, och fastnade dinglande i staketet! HAHAHAH, århundrandets vurpa enligt mig.. Bild på detta kommer givetvis senare, när jag pallar!
  • 2: sittvolleyboll med ballong. askul lek!
  • 3: lek guide i bussen när alla försöker sova, garanterat pungslag om Anton är med!
  • 4: ha inte godisfasta under veckan, det bryts ändå varje timme, i snitt
  • 5: Att ha lets dance-tävling är svinkul, om två smöriga åldringar är med iaf;)

NAAAAJSS! Men under dagarna i NKPG har vi hunnit med Dolphins, Agape stadsmission, melodifestivalen,, massa middag, lite stan, kolla in församlingens nya lokaler som äger sönder (svt:s gamla lokal. satt i stolen är nyheter och a-ekonomi och sånt spelas in, idag)! och lite mer, och nu sitter vi alltså hemma hos Miccis, i Vånga, och det är najs! :) Imorgon blire oxå lite mer, hihi!

BILDER från Peace and love i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0